Tillbaka till 90-talet

I lördags när vi skulle på Karins födelsedagsfest så bodde vi på hotell. Eftersom det inte var själva hotellupplevelsen vi ville åt så försökte vi komma undan så billigt som möjligt. Därför föll valet på hotell Ibis, en riktig lågpriskedja.

Det dög helt klart får vår del, men det är kanske inget ställe jag skulle välja om jag villa ha en mysig romantisk helg direkt. Det kändes verkligen som om vi flyttade tillbaka med raska steg till 90-talet. Allt gick i en svag ton av mintgrön och designen ska vi inte prata om. Här kommer lite bilder från vår tidsresa.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ett Ibis i mycket prisvär klass lite högre upp pâ min gata :) Men just det i Västerâs är faktiskt mycket sent 90-tal dâ det inte fanns där när vi gick pâ gymnasiet. Iaf om det är hotellet vid Apalby. Fast snyggt är det ju inte inne precis

2011-02-28 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0