Snökaos och finbesök

Trodde inte mina ögon när jag drog upp rullgardinen i morse. Det har falligt galet mycket snö. Jag är ju ganska härdad efter många år i Norrbotten och även jag måste medge att det var rätt rejält här... Det började ju snöa mycket igår, så trodde det värsta hade kommit innan vi la oss. Men inte då. Inte ens i närheten!! Det blåser och snöar för fullt fortfarande.



Bild från Aftonbladet.se


Idag får jag finbesök av Madde från Luleå. Hon skulle redan ha lyft från Luleå nu i skrivande stund men alla plan är kraftigt försenade. Det är nya bud hela tiden när planet ska avgå. Jag ska hämta henne på Arlanda och jag måste ju säga att jag bävar för att köra bil. Jag får helt enkelt ta det rysligt lugnt.

Ser fram emot några riktiga toppendagar med mys, shopping, god mat och en herrans massa snack! Tror tiden kommer rusa fram. Jag har längtar mer till denna dag än till vad jag gjorde inför julen, och det är inget dåligt betyg det ;)

Håll tummarna att planet inte blir galet sent nu bara. Längtar ju!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket :) ja detsamma, kramar.

2011-02-14 @ 19:09:03
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0