Skruvad dröm

Fast det är sena eftermiddagen nu så kan jag inte skaka av mig den olustiga känslan i kroppen efter nattens märkliga dröm. Jag drömde om Mandy, Olivia och Gizmo. En riktig skruvad dröm.

Under ett dygn fick jag tillbaka Olivia och Gizmo från de döda. De var helt friska och som vanligt. Jag hade alltså ett dygn på mig att mysa med dom och berätta hur mycket jag saknade och älskade dom fortfarande. Samtidigt hade vi folk på besök och jag var så rädd att de skulle smita ut av misstag. Det värsta med drömmen var när jag skulle säga hej då till Olivia och Gizmo, när de skulle tas ifrån mig igen och aldrig mer komma tillbaka.

Jag blir tårögd bara jag skriver detta, älskade söta underbara Olivia och Gizmo.


Kommentarer
Postat av: madde

Men gud vilken hemsk dröm..:( gumman, förstår att du tycker den var obehaglig!! :(

2011-02-01 @ 23:08:16
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0