Sjuk

Jag sa häromdagen att det var himla länge sedan jag varit sjuk och förkyld. Jag skulle tydligen inte ha yttrat det för igår började jag känna mig jättehängig och idag när jag vaknade är jag rejält dålig. Snacka om dålig tajming!

Madde är ju fortfarande kvar i Stockholm och tanken var ju att jag skulle umgås med henne när de var lediga från sina skolaktiviteter men det gick ju åt helsike. Hoppas verkligen jag är lite piggare till i morgon så jag hinner träffa henne en sväng innan hon åker hem på kvällen.

Helgen med Madde har iallafall varit helt fantastisk. Vet inte när jag hade så roligt senast! Tiden bara rusade iväg. Det får bli ett bättre inlägg om det med lite roliga bilder också när jag känner mig piggare. Nu ska jag bädda ner mig under filten och kurera mig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack:D. Jag rodnar lite:).



Ta alltid i trä när du säger nåt sånt liknande. Det gör jag, ser lite lustig ut när jag rusar runt efter nåt trägrej;).



Krya på dig.

2011-02-15 @ 19:36:00
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0