Flummig

Idag har jag känt mig så flummig på förmiddagen och när jag nyss gick och värmde lite lunch började jag fundera på om jag håller på att bli sjuk. Tills jag insåg att jag hade glömt att stoppa i linserna... Inte så konstigt med andra ord ;)

Tydligen går det inte att rucka på morgonens rutiner, för då glöms det bort. Normalt sett sätter jag i dom direkt efter jag duschat, innan jag smörjer in mig med hudkräm och ansiktskräm. Idag tänkte jag att jag skulle smörja in mig först. Då föll tydligen linsisättningen bort. Snacka om att jag är vanemänniska!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja man ska aldrig göra nåt i "fel" ordning, då blir det tokigt :)

2011-02-01 @ 16:42:00
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Linda

Skratt:). Jag kan leta efter mina glasögon trots de sitter på näsan;).

2011-02-01 @ 16:46:03
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0