Frånvaro

Ni kanske undrar varför jag inte skriver så mycket på bloggen numer och varför inläggen blir av den kortare modellen. Det beror helt enkelt på min dator som inte alls fungerar som den ska. Och det är nu jag inser hur beroende jag är av dator. Som det är nu drar jag mig för att ens försöka starta igång den. Kan ju inte påstå att det kom lägligt nu när jag är mitt uppe i jobbsök.

Då vet ni min status. Förutom att hetsa upp mig över datoreländet fixar jag inför julen. Mys på hög nivå med andra ord. Lilla Newton och även Mandy gör allt för att "hjälpa" till med paketinslagning. Inte lätt att göra snygga paket här inte.

Må så gott alla fina. Kraaaaam


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har samma problem här.suck. Jag kan knappt plugga och blogga i den lilla rosa.

2011-12-21 @ 15:38:31
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0