Freudiansk felsägning

I helgen lyckades jag med en riktig felsägning som helt enkelt passar att spara som en av Malins bravader.

I fredags tvättade jag en klänning som jag ville ha på lördagens middag som vi skulle ha hemma hos oss. Klänningen är gjord i flera lager, och med stora fickor på framsidan. Jag insåg när det väl var dags att byta om att klänningen inte hunnit torka ordentligt i innerklänningen och i fickorna men jag tänkte att den säkert skulle torka hyggligt fort om jag hade den på mig. Sagt och gjort, jag bytte om till den.

När jag stod i köket så ville jag att Fredrik skulle känna på den om han trodde att det skulle fungera att ha den på och följande ord kommer ur min mun:

- Fredrik, kom och känn på min fuktiga fitta. Jag höll fullständigt på att dö av skratt. Skulle ju säga att han skulle känna på fickan. Tycker bara att jag hör om folk som säger sådana felsägningar, men nu lyckades jag visst själv.

Så det kan gå....

Kommentarer
Postat av: Susanne

XD Men Malin då!

2011-08-24 @ 20:01:37
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Annika

Aahahahahaha, vilken felsägning! =)

Vilken tur att ni var hemma och inte ute på allmän plats.

Då hade ni nog fått många konstiga blickar. =)

2011-08-25 @ 01:52:52
Postat av: ia

och jag skrattar ännu....

2011-08-28 @ 17:00:33
URL: http://www.iljaivanow.blogspot.com
Postat av: Malin svarar

Det är bra jag kan glädja er. Jo du Annika, himla tur det var hemma ;)

2011-09-02 @ 21:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0