Pappas födelsedag



Flaggstången hos svärföräldrarna

Igår fyllde pappa 65 år så vi var förbi hos honom och åt lite tårta och surrade. En riktig mysig kväll!

Vad hände i övrigt igår då??
Jag plockade med lite prylar här hemma fram till lunch. Efter det gick jag iväg till Gallerian (var ju tvungen att köpa ett kort till pappas paket bl.a.). Tog även tag i en riktig ångestklump som jag har haft ett tag.

Nämligen att pröva bikinis. Behöver jag säga att jag inte kommer i förra årets snygga prickiga bikini? Så är det iallafall och det är helt enkelt bara att gilla läget. Jag har aldrig gillat att pröva bikini. Dels är man ju minst sagt kritvit så allt ser ju helt hysteriskt ut i provrumsljuset. Lägg därtill till att jag nu behöver en aningens större storlekar vilket gör att utbudet genast är mycket mindre och alla de snygga modeller som jag heltst vill ha finns inte i rätt storlek.

Jag gick in på Twilfit och prövade nog i stort sett hela deras sortiment och till slut hittade jag en bikini som var i vettig prisklass och som rymmer både mage och bröst. Jag har lagt undan den till i morgon så får jag fundera lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0