Igelbäcken

Tog mig en långpromenad idag och denna gång tog jag med mig kameran.
Här kommer lite blandade bilder. Åh vad jag älskar våren.





Detta är min torra fot, den vänstra lyckades jag sjunka ner med i värsta
våtmarken. Fast i detta väder var humöret på topp ändå.



Bländande sol





Bra musik i lurarna



Underbara blåsippor överallt

''

Denna runda ska jag våga någon gång



Fina hästar längs promenaden



När jag gick närmare staketet så blev ena hästen nyfiken och kom
fram till mig. Så vacker



Min hand fick en riktigt blöt kyss när jag sträckte fram för att klappa
den mjuka mulen



Kuperad terräng, en del riktiga uppförsbackar



Fina knoppar







Mitt i all natur kommer tunnelbanan farande



Som sagt, fullt med blåsippor överallt





Tussilago fanns det också lite här och var



Grönskan på gång för fullt


Kommentarer
Postat av: Magnus

Såg väldigt fint ut

2011-04-16 @ 08:50:47
Postat av: Malin

Vad fint! Härligt att kunna gå där man kan njuta av omgivningen också.

2011-04-16 @ 19:10:15
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0