En underbar helg till ända

Helgen som har varit har gett mig fullt av ny energi. Jag får dela upp det här inlägget, annars blir det galet långt.

FREDAG
I fredags var jag och klippte mig på Hair and Face i Pub-huset, hos en tjej som heter Isabelle. Jag hade fått tips av Liv att hon skulle vara duktig, och det kan jag verkligen intyga att hon var. Jag är så nöjd. Nu ser håret fint och friskt ut. Jag har även köpt med mig toning som jag ska göra någon dag, så jag tänkte fixa det först innan jag lägger ut bilder på resultatet.

Fredrik mötte upp mig på stan när han hade slutat jobbet och vi gick och åt på Jensens BØfhus. Så gott med riktigt vällagat kött, pepprad med mängder av vitlök. Andedräkten var inte att leka med efteråt, så det var tur vi valde samma rätt!

När middagen var avslutad gick vi en sväng till Clarion Hotel Sign för att ta ett glas vin i deras bar. Jag gillar verkligen det stället, snygg inredning och mysig lounche med bra musik. När jag sitter där ser jag att det kommer fram en kille åt vårt håll och döm om min förvåning när jag hör..

"Men Malin, visst är det du??"
Där står fina Anders, en riktigt go gammal vän från universitetstiden. Vi har inte setts på säkert åtta år men hållit kontakt via Facebook och mail och tänkt träffas nu när jag väl flyttade ner. Det har bara inte blivit av än! Helt sjult att vi springer på varandra så där.Stockholm är ju inte den stan där man bara springer på folk.... Han var där med sin fliclvän, och snacka om att det höjde mitt humör. Nu har vi lovat varandra att styra upp en träff/lunch/fika någon dag. Det som är så lustigt att att han jobbar här i Kista. Världen är bra liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0