Äntligen på väg mot Luleå

dsc00641 (MMS)

Äntligen på väg mot Luleå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Det skulle kunna vara jag om skrivit några av dina inlägg. Verkar har gått via samma process som du. Går idag på SCÄ hos en psykolog( formuleringen angångesten som man inte dör av får mig att tro att det kanske är samma) hur som haver. Jag står i valet o kvalet till att bestämma mig för om jag vill göra ett försök attt få gå på Luna. Men usch va stort det beslutet känns...jag är dock långt ifrån frisk...skall bli jätte spännande o följa hur du upplever luna på din blogg! har du träffat någon som genomgått den behandlingen? har det funkat för dom isåfall?..

Alla lycka till på färden mot ett bättre/friskare Liv!

2011-04-26 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0