Tårar av skräck

Jag sitter här vid datorn och har fortfarande gåshud efter det som hände nyss. Stackars Madde som var i telefon samtidigt, hon blev väl lätt hörselskadad är jag rädd för. Surrade med henne i telefon och åt samtidigt lite vindruvor som vi hade kvar (förpackningen hämtade jag ur kylen). Jag hade väl ätit ca 10-15 vindruvor och hade bara ett fåtal kvar i förpackningen när jag ser en ganska stor spindel krypa i kartongen när jag sätter ner handen.  Den var stor som en tumnagel, gråsvart med ett mönster på baken.

Jag bara skrek rakt ut, fick kalla kårar över hela kroppen och tårarna bara började forsa. Ni som känner mig vet ju hur rädd jag i normala fall är för spindlar, så denna överraskning blev av det värre slaget. Är fortfarande skärrad och mår nästan lite illa.Tänk om jag hade fått den i munnen. Kan spindlar lägga ägg i vindruvor? Tänk om jag har spindelägg i magen. Vågar inte ens öppna kylen nu för att fixa mat.. Ja, jag vet att jag är 33 år men det hjälper inte.

Wiiiiieeeeee säger jag!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad spelar det för roll hur gammal man är...huu..jag skulle kasta i från mig paketet och springa därifrån. Stackars dig! Det finns nog inga ägg i magen tack vare magsyran:).

2010-09-20 @ 23:49:41
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0