Resväskan är packad

Så där, nu står resväskan packad och klar i hallen. Mitt på dagen flyger jag ner till Stockholm för att vara där några dagar. Annika och Johan kommer ner på lördag och ska bo hos oss. Ser verkligen fram emot vår lilla minisemester ihop. Det blir en tur till Fotografiska och Anni Leibovitz utställning. Är vädret på vår sida blir det även Gröna Lund... Hoppas, hoppas!!!!!!

Igår fick jag reda på att tjejen som var och kollade på min lägenhet i tisdags har tackat ja till den och att hon kommer att ta den redan från 1 november! Så nu blir det en hektisk tid. Först pappas flytt detta månadsskift och sen min egen!

Nä ska fixa mig lite kaffe nu tror jag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är verkligen jätteglad över flytten för din skull, och Fredriks för den skull också! Men det kommer att bli trist utan dig här..

Hade ju hoppats att hinna se sinnan du flyger ner nu, men op kom ju emellan.

kram

2010-09-09 @ 12:43:29
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Va roligt att du blev av med lägenheten så snabbt! Verkligen glad för er skull. Hälsa Fredrik från mig :O)

2010-09-09 @ 15:36:49
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0