En underbar gåva

Lovade ju er att visa den underbart fina tavla som jag fick av Johan förra veckan.  Den pryder hedersplatsen på tavellisten i vardagsrummet och den får mig att minnas världens mysigaste misse.





Jag minns verkligen dagen då jag tog Olivia ner till Ztudio.se. Det var i januari 2010 och det var verkligen svinkallt ute. Gizmo hade precis dött och jag ville så gärna foto Olivia utifall även hon snart skulle gå bort. Johan gjorde verkligen ett toppenjobb, för det kan jag ju villigt erkänna. Olivia gjorde väl inget för att underlätta att vi skulle kunna fota henne. Jag var sjöblöt i svett efter att ha sprungit efter henne i hela studion. Vi fick många helt underbara foton. Så har ni något husdjur som ni vill föreviga, så kan jag verkligen rekommendera Ztudio.se... ja det gäller ju även porträtt och övriga bilder för den delen.

Tack Johan, din present gick rakt in i härtat!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Min katt skulle jag också behöva jaga:).



Det är ett underbart foto:).

2010-09-05 @ 11:56:19
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Jättefint kort verkligen! :O)

2010-09-06 @ 20:44:35
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin svarar

Jo du Linda, katter gör ju som de själva vill ;)

Kul ni gillade kortet! Johan är superduktig!

2010-09-07 @ 09:06:48
Postat av: Annika

Men åh va fint, nu fick jag kämpa för att hålla tillbak en tår.



Kram på dig

2010-09-12 @ 10:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0