Värmer upp

Vaknade tidigt i morse och antar att det var för att jag visste att det var mycket som ska hinnas med idag.
Ikväll är det ju dags för min avskedsfest. Känns lite overkligt att den dagen är här nu. Ska bli jätteskoj att hinna träffa alla en "sísta gång", för det är ju omöjligt att hinna träffa alla enskilt innan nästa helg. Hoppas bara jag kan hålla tårarna borta, för jag hatar verkligen avsked.. Inte för att jag ska gå och dö för att jag flyttar men man vet ju med säkerhet att det blir lite bökigare att ses... inga fler spontanfikan eller promenader...

Jag har hunnit förbereda lite inför kvällens bål, får hoppas den blir bra. Aldrig gjort just denna variant men det visar väl sig om den får godkänt. Jag har även hunnit springa en sväng med dammsugaren och har även packat lite kartonger. Nu tänkte jag hoppa in i duschen så att det åtminstone blir gjort i god tid, orkar inte med att stressa...

Tyvärr fick jag två jättetråkiga återbud i morse på grund av sjukdom, Malin I och Madde.. Fyyyy vad trist, men samtdigt går det ju inte att göra något åt. Krya på er kära vänner!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0