Tallriken Lagom

Nu får ni gärna hålla tummarna för mig. Jag är med i en tävling på Ellas träningsblogg där vinsten är Hälsotallriken Lagom.



Hoppas verkligen jag för en gångs skull har tur och vinner.. Jag har ju i uppgift av min dietist att äta enligt tallriksmodellen och med denna skulle det ju bli betydligt enklare... Önskar jag hade råd att köpa en om jag inte vinner men det är ju lite kärvt att vara arbetslös och sjukskriven på samma gång... Men vem vet... Kanske kommer det en vinst denna gång.

Näpp, nu ska jag inte sitta bort min tid vid datorn utan fortsätta packa. Ni som har lite mer tid kan ju kika in på Ellas blogg, tycker den är riktigt inspirerande att läsa....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0