Invigt träningsskorna

Igår gick jag och Annika på body pump. Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte när jag senast tränade just det, men det är i alla fall många många månader sen sist. Därför tänkte jag smyga med vikterna eftersom jag vet vilken träningsvärk man kan ha. Sagt och ghort, jag körde endast med lätta vikter. Ändå höll jag på att formligen avlida under passet...Gode gud vilket förfall jag har gjort. Det brukar ju alltid vara jobbigt att börja om sin träning men detta tog verkligen priset.
Mitt första intryck av mina nya skor är enbart positiv. Inga skavsår än så länge och de var mjuka och sköna.

Idag hade jag nog behövt en handikapplift för att ta mig ur sängen. Har ont ÖVERALLT!! Och då vet jag att det kommer att bli väre under dagen och ännu värre i morgon....

Nu ska jag flyttpacka, börjar faktiskt bli ganska stressad över allt jag ska hinna med innan flytten.... Packa både i lägenhet och förråd, städa och putsa fönster mm, träffa kompisar, gå ut och äta på torsdag, ha avskedsfest i helgen, byta däck, gå på ätstörningen, gå till tandläkaren mm....hmmmmm

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du får organisera vännerna i att hjälpa dig packa. Två flugor i en smäll så att säga :O)

2010-10-12 @ 16:00:07
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0