Fredag



Så här ser jag ut idag när jag fixat min frisyr själv för första gången. Det brukar ju alltid ta lite tid att vänja sig vid det nya men denna gång är jag riktigt nöjd. Så himmelskt skönt att få bort mina svinto-toppar.

Igår fick jag ett glädjande besked, nämligen att min remiss till Stockholms Centrum för Ätstörningar SCÄ har behandlats och att jag har fått en tid i början av november där. Känns riktigt bra, för nu blir det verkligen inget glapp i behandlingen mellan Luleå och Stockholm. Sen är det så klart pirrigt att behöva byta ställe och få en ny person att prata med, men känner att detta blir en riktig nystart.

Nu sitter jag och hoppas på att jag ska hinna träffa Madde en snabb sväng. Hoppas hon hinner klämma in mig...hoppas...hoppas... Jag har Madde-abstinens känner jag ;)

Idag ska jag annars flyttpacka. Jag har hunnit med att fylla en kartong i köket, men måste fortsätta. Hellre att jag blir klar lite tidigt än att det blir panik i slutet. Tror jag ska köpa på mig lite papptallrikar och platsmuggar så kan jag packa ner allt porslin också, just nu känns det mest som jag duttar lite här...och duttar lite där. Måste bli lite mer strukturerad i mitt packande. Det får helt enkelt bli mitt fredagslöfte!!

Hoppas ni har en riktigt härlig fredag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas du och Madde hann med er date. Sälv minns jag att jag hade en djup tallrik, en vanlig, ett glas och en kniv, gaffel och en sked kvar uppe, när resten av köket var nerpackat när jag flyttade i vintras. Funkade bra! även om jag fick diska minst två gånger om dagen

2010-10-08 @ 15:46:29
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin

Superfin frisyr! Inget att ha ångest över i förväg ju ;) kram

2010-10-09 @ 22:33:35
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0