Första snön och jag drömmer mig bort

Jaha, då  var det då dags. När jag slog upp ögonen i morse möttes jag av första snön. Det är ganska stora snöflingor som faller i skrivande stund. På backen är det mest kladdig sörja, men på bilar och tak är det ett vitt täcke.

Normalt sett brukar jag tycka det är ganska mysigt, men nu känner jag inte riktigt så. Jag är verkligen inte mentalt redo för vinter... Och får jag önska så skulle gärna snön få vänta med att komma, jag vill gärna hinna bli klar med min flytt.

Fick ett resemail igår, med tips om bland annat resor till Aruba i december.... Ååååhhhhh jag vill!!! Tänk att ha en resa att se fram emot i vinter, vad mycket lättare det skulle bli då....



Här skulle inte jag må dåligt av att vara ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Herregud! SNÖ?!

I sydligaste Skåne; där jag bor, är det blå himmel, strålande sol och 10 grader.

Hade vi vaknat till snö idag, hade vi blivit utrotade..;)

2010-10-14 @ 13:56:56
URL: http://iammine.blogg.se/
Postat av: Linda

Här i göteborg är det också blå himmel och strålande sol men lite kallare än i skåne;). Jag älskar när det är vitt överallt, jag längtar!

2010-10-15 @ 11:05:18
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0