Det ser ut som en tromb...

... i min lägenhet just nu. Kartonger och saker överallt. På golvet, i sängen, på hela badrumsgolvet... Hallgolvet ser jag knappt... Får ju panik när det ser ut så här, men det måste det ju få göra när man flyttpackar. Däremot måste jag försöka göra lite "ordning" till på lördag när jag får en massa mysiga vänner på avskedsparty... Kan ju vara bra om alla ryms, vilket känns totalt omöjligt när jag tittar mig runt omkring ust nu... Jag vet vad jag har att göra....och det är väl därför jag bloggar, haha... Snacka om att hitta en massa annat att göra som är mycket roligare... Igår satt jag tom och gick igenom alla mina mailkontakter för att kolla så jag hade rätt uppgifter och slängde dubletter mm... Då är det riktig kris. För det är ju verkligen en högprioriterad syssla när flytten går nästa helg... ;)

Nu är mitt kardemummakaffe klart ute i köket, hoppas de får igång en himla fart på mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag ska fundera på en sån gavel, det verkar ju vara super enkelt!! :)Hoppas ni får det trevligt på lördag. kram

2010-10-14 @ 19:13:49
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Tips: Flytta festen hem till någon annan på lördag ;O)

2010-10-14 @ 23:06:08
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: frida

ja hu, flyttpackande är ingen hit. jag håller tummarna för att det ska gå bra tillslut ändå.

2010-10-15 @ 07:52:14
URL: http://fraidi.blogspot.com
Postat av: Malin svarar

Tack Carro, det blir säkert jättetrevligt. Det svåra blir väl alla avsked...



Susanne: nä kommer inte på fråga. Jag vill ha den här hos mig, det är liksom hela grejen..



Frida: tack så mycket. Det blir nog bra i slutändan ;)

2010-10-15 @ 08:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0