Bubbelplast och Kiss

God morgon!

Åh fy tusan, idag är jag trött, tröttare...tröttast! Hade ju gärna legat kvar i sängen länge idag men hade ju tidig tid hos tamdläkaren. När jag väl var uppe och satt och åt frukost så ringde de från folktandvården och berättade att hon som jag hade tid hos var sjuk. Så nu har jag fått flytta fram tiden lite senare idag hos en annan tandläkare. Jaja, nu är jag ju uppe så kan ju hinna packa lite före istället.

Jösses vilka sjuka drömmar jag har haft inatt. Först har jag drömt jättemycket om bubbelplast i alla dess former och hur jag har blivit inlindad i sån plast så jag inte kunnat få luft. Hur obehagligt som helst! Jag har nog fått en överdos att flyttande ;)

Vaknade helt kallsvettig och gick på toaletten. Lyckades somna om och då började nästa minst sagt bisarra dröm.
Jag drömde att jag blev tvingad att spela bas/elgitarr på en Kiss-konsert. Jag höll på att dö när jag stod på scenen och kunde ju inte ta en ren ton och jag blev totalt utbuad av ett enormt folkhav...



Måste väl lägga till en Kiss-video så ni får rätta känslan från drömmen...

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack:).



Gud..vilka mysiga drömmar du haft! Det var längesen jag drömde nåt konstigt. Hoppas du drömmer söta drömmar i natt istället:).

2010-10-18 @ 22:39:06
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0