Helgen som var

Då var det måndag igen! Helgen rusade förbi i vanlig ordning. I fredags var det ju tänkt att jag skulle på tjejfest men min vagel i ögat satte stopp för dom planerna. Istället fick det bli en lugn kväll i soffan och Idol. Det var ju extra roligt att se Idol denna gång eftersom det var från Luleå.

Starten på lördagen blev riktigt lugn. Vi åt frukost i godan ro, pysslade på lite hemma, såg hockey och gick faktiskt i morgonrock ända fram till fyra. På kvällen åkte vi in till stan och åt en underbar middag på Vapiano, en riktigt bra italiensk restaurang. Jag åt en vansinnigt god pasta med räkor. Efter det blev det humor på hög nivå. RAW comedy var verkligen kanonbra. Vi fick oss många skratt. Hit måste jag verkligen gå igen!

Igår blev det dags att gratta Alexandra som fyllde år förra helgen, därefter följde storhandling och kvällen avslutades med ett långt bad och en Beck.film.. Inte fel..

Nu sitter jag här med en kopp kaffe (julkaffe) och laddar för att oacka upp lite fler kartonger... De sista tar ju som vanligt lite längre tid....

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tråkigt att vageln satte stopp för tjejkvällen, men det blir fler gånger :O) Kul att RAW Comady var så skoj. Låter som du haft en riktigt bra helg trots den där vageln. Hoppas att den försvinner snart

2010-11-15 @ 11:52:59
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0