101113

Idag har varit en väldig lugn dag, har gått i morgonrock nästan till kl 16... Herre gud... Vaknade och hoppades att vageln skulle ha blivit bättre. Kan ju bara meddela att det precis är tvärtom. Inflammationen har gjort att halva ögonlocket har svullnat och det gör verkligen asont.  Känt mig ganska ur form idag. Har även fått två rejäla finnar/bölder på hakan så känner mig allt annat än snygg. Givetvis är det ju ikväll vi ska på RAW Comedy och gå ut och äta. Så nu får jag gå osminkad, i glasögon.. Irri!! Hade även grym klädångest, inget kändes ju bra att ha på sig...

Jaja, sippar på lite gott vin och väntar på att Fredrik ska komma ut ur duschen. Jag fick för övrigt en enormt fin bukett liljor av honom igår. Så gullig, det piggar verkligen upp.





Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0