Infanterield

Jag har märkt en baksida av värmen i kombination med viktökning. Hade kjol på mig i vanlig ordning i måndags, men eftersom det var så himla varmt valde jag att inte ta på mig mina leggins när jag skulle ut och gå. Snacka om misstag. Jag hann inte många meter innan jag drabbades av infanterield, dvs ett enormt skavsår mellan låren. Kunde knappt gå normalt hem, utan ville helst gå så bredbent så att inte låren skulle skava mot varandra, men hur störd ser man inte ut då? Ser ju ut som om jag hade bajsat på mig.

Nu har jag fortfarande jätteont, trots att jag har leggins på mig. Funderar skarpt på att köpa mig ett par shorts eller capribyxor. Prövade förra årets shorts utan att lyckas få på mig dom. Snacka om deprimerande. Jag gick en sväng till Lindex idag och kikade på vad de hade att erbjuda. Fick hem en rabattcheck på 25 % på ett helt köp plus att jag har ett presentkort på Lindex som jag fick av Madde när jag fyllde år. Hittade dessa två som jag gillade skarpt.


Jeanshorts 249 kr på Lindex


Capribyxa med bred linning. Dold dragkedja i sidan samt sprund i benslut, pris 199 kr

Vad tycker ni är snyggast och bäst?

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ÄLSKAR korta kjolar på sommaren, men skulle aldrig gå i bara kjolen; det har jag inte självförtroende till.

Jag köper korta caprileggings att ha under, och trivs med det; även om det också kan bli lite varmt ibland. Gina Tricot har t ex.

Allting har sin tid, Malin. Man får ju hinna med mentalt också under kampens gång. Kämpa vad du orkar. Att stressa fram är inget bra ju.

Hoppas du sovit inatt ändå!

2010-05-20 @ 11:26:59
URL: http://iammine.blogg.se/
Postat av: Emma Aludden

Ett tips är vanligt hederligt puder där nere :) Funkar fin-fint mot skavsår, ha ha!

2010-05-20 @ 14:54:53
URL: http://aludden.com
Postat av: Madde

Skavsår är inte kul! Håller med om att puder funkar fint! Baby-talk är grymt :) Och som du vet så gillar ju jag jeans-shorts så jag håller på dem!

2010-05-20 @ 21:39:35
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0