Första koppen kaffe...

.. på morgonen är klart den godaste! Sitter just nu i soffan och njuter. Har ätit frukost, ser lite på morgonnyheterna på TV4. Jag har även hunnit med att göra en ansiktspeeling, så nu känner jag mig som en babyrumpa i ansiktet. Väntar på att solen ska nå min balkong, men det gör den först kring 11.30. Tänkte att jag skulle hinna med att röja lite hemma innan dess. Det är ju lättare att kunna sitta och njuta i brassestolen om det inte är total kaos här inne.

Tror jag ska ta min andra kopp kaffe nu innan jag sätter fart. Vad gör ni idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Mmm..jag steg upp alldeles för tidigt idag; eftersom jag vaknade tvärt och kaffesuget var extremt. Så jag trotsar de hängande ögonen för att få njuta av morgonnkaffet! Dagens bästa!

2010-05-23 @ 08:44:22
URL: http://iammine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0