Fem

Vaknade redan klockan 5 idag och hade inte ro att ligga kvar i sängen. Nu puttrar kaffet i köket. Fördelen med att vakna så här tidigt är att jag hinner fixa lite i lägenheten innan det är dags att hämta Mandy vid 10-tiden.

Måste säga att jag är stolt över mig själv. Igår lyckades jag jag att inte hetsäta någonting. Åt inte ens något som kan betecknas som det minsta onyttigt!!! Trots att jag hetsätit i flera dagar och att ångesten under gårdagen var enorm. Hoppas verkligen jag kan hålla kvar i detta. Ger mig själv en guldstjärna.

Nä dags för en stor kopp kaffe. Säger god morgon världen så länge!

Kommentarer
Postat av: Mari

åh vad duktig du var i går....mysigt med ny katten...hoppas Olivia vill "leka"...Kram

2010-05-25 @ 09:26:53
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0