A2 och softning i soffan

Har hållit mig vaken hela dagen trots att jag klev upp så tidigt. Klart att nu när kvällen är här så känner jag mig ganska mosig. Ser på Sommarkrysset och läser bok samtidigt. Tror nog att det blir en ganska tidig kväll i säng.

Tog mig iväg på aerobic 2 idag. Hade ju tänkt att försöka ta det hyggligt lugnt och hålla mig ganska långt bak i ledet, eftersom jag inte har kört aerobic på ganska månader. Vad händer? Vi blir endast 6 personer på passet. Det finns liksom ingen bakre rad att gömma sig i, utan jag hamnar i mitten längst fram. Gick inte att smyga där inte. Fy tusan vad jobbigt. Trodde jag skulle spy, på riktigt alltså, innan passet var över.

Blev lite uttråkade på eftermiddagen så bestämde mig för att ta bilen ut till Storheden och handla maten jag behövde på Ica Maxi. Snacka om big misstake!!! Det som jag hade tänkt som en avslappnade tur blev precis så långt ifrån man kan komma. Glömde ju av att det var löningshelg, plus att det även var någon form av bilutställning på Storheden. Fastnade i bilkö nästan direkt efter järnvägsöverfarten och fick krypköra ända till Maxi. På mataffären var det SM i griniga, hysteriska barn i diverse ålder. Blev helt slut. Kom hem med en redig huvudvärk istället.

Nu ikväll har jag mest tagit det lugnt. Har smörjt in mig med self tan, så får se hur det ser ut i morgon. Jag är alltid livrädd för att det ska bli randigt, men jag tror att jag var noggrann när jag smörjde in mig. Jag lär väl märka om jag vaknar som en zebra eller inte i morgon.

Nä nu ska jag krypa ner i soffan igen. Missarna ligger redan och sover där!

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vilken tur att jag inte pallrade mig till Storheden som jag funderade på ett tag, hade blivit gaaalen.

2010-05-29 @ 22:02:43
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Madde

Vilka mysiga bilder du lagt upp! det var nog tur att du inte kom hit ikväll med tanke på att du redan var slut efter stojjiga barn på Ica Maxi!:) Här har det varit fullt ös till halv tio då Tilde somnade. Hoppas på sovmorgon imorgon men där lär jag gå bet! Nu ska jag sova. Sov sött :)

2010-05-29 @ 23:55:30
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0