Tack för alla gratulationer

Jag har ju inte hunnit skriva och berätta om mitt födelsedagsfika och allt trevligt jag var med om förra veckan. I fredags hade jag ju bjudit hem en massa vänner på tårta. Der var verkligen jättetrevligt, de flesta kunde komma. De skämde bort mig med en massa presenter. Tusen tack alla för att ni kom!

Jag satte även rekord i antal männikskor samtidigt i min tvåa.. Vi var följande;
Jag, Fredrik, Madde, Jani med barnen Tilde och Casper, Elli, Matte och lilla Moa, Jessica, Hanna, Annika, Johan, Therese, Micke och lille Wilmer, Stina, Annika N, Mari, Robert och lille Oscar.. 21 personer!! Ljudnivån var minst sagt hög när ungarna busade och vi vuxna försökte överrösta för att höras. Men mysigt var det!!



Tårta och bullar bjöds det på



Marängtårtan





Fullt med folk i vardagsrummet



Sitta fick man göra där det fanns plats..
Johan tyckte öppna spisen fungerade fint



Hanna och jag



En av alla fina buketter som jag fick


Som sagt, tusen tack för att ni gjorde kvällen så trevlig!!!


Lördagen fortsatte i samma trevliga tema. Först blev det en sväng på stan, sen hade jag middag hemma hos mig för Fredrik, Henriksson och Lotta. Gjorde kycklingrätten som jag bjöd på min 30-årsdag. Därefter begav vi oss av till Coop arena för att se Luleå möta Timrå i en superviktig match. Om de spelade minst oavgjort skulle Luleå gå vidare till slutspel.. Tyvärr gick det inte vägen. Men det var en trevlig kväll ändå. Vi träffade även på Peter och Johnny som följde med hem en sväng till mig där vi mellanlandade på lite vin och kortspel. Kvällen avslutades på Olivers... och med en tur i rutschkanan på Isdjuret i stadsparken. Jag har ju som tradition att göra detta varje år, så även i år. Och det var i rättans tid. I måndags började kommunen frakta bort orren...


Så helgen kan jag verkligen sammanfatta som supertrevlig! Tack alla!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0