Sista dagen som 32

Då är det bäst att njuta av de sista minutrarna som 32.. Gud vad tiden går..
Jag har haft en bra dag idag. Lunchdejtade med Linda, lilla Lucas, Åsa plus dotter. De är uppe från Skåne och hälsar på så var himla roligt att hinna träffa dom lite. Lucas charmade sig rakt in i mitt hjärta.. Vilken mysig unge.. Världens ögon och ett stort leende mest hela tiden. När han sedan ville ha kramar från mig och skickade slängpussar så var det helt kört. I´m in love!!

Efter lunchen promenerade jag hem till Sara för att kika på deras lägenhet som de precis flyttat till. Promenaden dit var allt annat än trevligt.. Som det har blåst idag, inte mysigt överhuvudtaget. Kaffet hos Sara var däremot betydligare mysigt! Tack vännen för din pepp, underbara vän!!



                                                    


Ikväll har jag letat tårtrecept..Gud vad mycket skoj som jag vill testa...men kan ju inte göra 4-5 tårtor.. Ska göra två till fikat på fredag. Dels blir det en marängtårta.. Sen velar jag mellan en hallonmoussetårta, fryst citronmoussetårta med passionsfrukt eller choklasmoussetårta med maräng och pistagenötter...
Nope, dags för lite skönhetssömn...

Kram och god natt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Annika & Johan

Ett stort GRATTIS till dig på 33-årsdagen! :)

Hoppas du får en underbar födelsedag.

Kramar från Annika & Johan

2010-03-09 @ 00:15:55
Postat av: Susanne

Grattis Hjärtat mitt! Jag saknar dig! Kramizar i massor!

2010-03-09 @ 00:30:38
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.
Postat av: Emma Aludden

Grattis än en gång. Du kanske vill komma förbi nån dag nästa vecka så kan vi fixa med det vi pratade om idag :) Kram

2010-03-09 @ 16:55:11
URL: http://aludden.com
Postat av: Magnus

Grattis ! Ha en bra dag. Saknar dig

2010-03-09 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0