Farbror Polisen

I måndags hände det.. Jag blev stoppad av polisen i Lödgeå, på min resa ner till Stockholm. Åkte dit för fortkörning. Körde 8 km för fort, 98 km på 90-väg. Så galet irriterande för det var ingen "medveten" fortkörning, när jag tänkte att jag skulle skynda mig. Satt i godan ro och drack en latte i bilen när Farbror Polisen uppenbarade sig med sin laser.. Kan villigt erkänna att jag fick panik när han vinkade in mig  Men dett var iaf en väldigt trevlig polis, så kunde behålla nitt humör. Men känns surt som tusan. Är ju aldrig roligt med böter, men nu är det verkligen dålig tajming när jag inte har jobb.. Men men, det var ju trots allt jag som körde. Kan inte skylla på någon annan änmig själv..

Men tänk vad skoj man kunde ha för dom pengarna.. Slinga håret hos frissan, köpa nya vårkläder aaahhhh..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nej, vilken otur du har..... Jo, räkningspengar och böteslappar kan man göra något roligare för

2010-03-31 @ 16:15:55
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Linda Skåne

Hej Malin! Jädrans otur du har som råkar på polisen så där.....jag har blivit stoppad totalt tre gånger sedan jag tog körkort för 15 år sedan.....en gång blev det dyrt... ;-).

Så fin du var på bilderna när du skulle iväg på Maddes fest!

Hoppas du har det bra, här är det full rulle, ingen lugn stund nånstans haha.... Kram och slängpuss från Lucas!

2010-04-01 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0