Du är vad du äter

Vaknade före tusan idag, vet inte varför. Kände mig stressad av någon anledning och har vaknat till och från hela natten. Så vid sju i morse klev jag upp. Vid lunchen kom Camilla förbi hemma hos mig, hon hade med sin matlåda så vi åt lunch ihop. Väldigt trevligt.

Jag har även varit och handlat inför morgondagens födelsedagsfika som jag ska ha. Ikväll har jag bakat kanelbullar. I morgon är det dags för tårtbak. Jag har bestämt att det blir eb vanlig marängtårta plus chokladmoussetårta med pistagenötter.

Ikväll såg jag på "Du är vad du äter". Det var Sanna Bråding som ville få balans i sitt liv, och bli av med alla sina missbruk (bla matmissbruk). Fy vad jag kände mig träffad när jag såg programmet.. Kändes som om det var mig de pratade om..

I morgon har jag tid på ätstörningen på morgonen.. Gruvar mig.. Har ju inte alls gått vägen de senaste två veckorna... Och det är ju alltid värre när man ska stå till svars för det. Tänk om man bara kunde trycka på en knapp och så började allt fungera...men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0