Biverkningar

Usch vad jag mår illa..idag igen. Igår höjde jag min dos på medicinen och biverkningarna kom som ett brev på posten (eller i mitt fall betydligt snabbare än posten ;)). Tydligen kan man bli både illamående, få diarré och kräkas. Igår och inatt körde jag då hela registret. Fy tusan vad hemskt. Blev ju osäker om det verkligen var bierkningar eller vanlig magsjuka. Men idag kände jag mig ganska pigg innan jag tog tabletten. Tog den nu i eftermiddag och börjar må illa igen. Bara hoppas jag slipper spy idag. Förstår varför denna medicin ska hjälpa mot hetsätning... jag blir ju inte direkt sugen på att äta något när mår så här ;) Bara hoppas att det är snabbt övergående.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas att glassen smakade bra

2010-03-04 @ 16:14:21
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0