Ärlig

Ibland kan ens föräldrar vara lite väl ärliga! Pratade med pappa igår och så kom vi in på att jag fyller år nu på tisdag. Jag kommenterade att jösses vad åren går, hans replik.

- Ja Malin, du börjar vara till åren!

Hmm.. Ärligt och sant också för den delen..


Idag tänkte jag göra lite nytta här hemma. Plocka undan alla saker, städa och hinner jag så står även ett kattbad på agendan. Men rationell som jag är så det första jag tar tag i är att sortera kryddorna i bokstavsordning.. Hmm, verkligen prio 1.  Fast man måste väl ha lite "krydda" i sin tillvaro... Åhh.. fy den var dålig ;)

Solen skiner och det är jättefint väder, men jag orkar faktiskt inte gå ut. Vill hellre bli klar med det jag ska här hemma, så är det skönare att krypa ner i soffan ikväll istället. Kan väl erkänna att jag fortfarande känner mig lite matt efter flera dagars illamående. Men det går helt klart åt rätt håll.

Nä, dags för ett ryck nu!

Ha en underbar helg!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0