Västerås

Efter lunch lämnade jag det varma Stockholm för att åka till det varma Västerås. Har ju som sagt lovat pappa att hjälpa honom i lägenheten. Gud nåde säger jag. Hur jag ska kunna hålla mitt humör i schack vete gudarna. Känner redan efter en halv dag att jag får bita mig i läppen.

Jag har varit och pysslat om mammas grav, kändes som om det var himla länge sedan jag var där. Satt ett tag under eken som är vi hennes grav och filosoferade. Sedan sprang jag på brorsan och Minna av en ren slump nere i hamnen. Jag hade inte ens hunnit säga att jag var i stan. Snacka om flyt! Det blev kaffe och glass i govädret.

Funderar starkt på att lägga mig snart, är verkligen galet trött nu.

Säger nog god natt för idag!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0