Barndomsminnen

Blev nostalgisk och började fundera på barnprogram från det man var liten. Googlade upp lite gamla klipp. Alla gick tyvärr inte att bädda in direkt så får ge er länkarna..

Jag verkligen ÄLSKADE Fragglarna. Nu när jag såg detta klipp kommer jag verkligen ihåg hela texten från introt.

Fragglarna sjunger introt, Dansa och häng med



Proffesor Baltazar var en annan favorit



Bamse



Ole dolyckan ur Trazan och Banarne



Doctor Snuggles



Kalles Klätterträd



Sagostuden



Beppes Godnattstund



John Blund



Ulla Bella i Solstollarna


Kommentarer
Postat av: Marie

ÅHHHH!!! Jaaaaa!!!

Vilken underbar kavalkad!

Professor Balthazar och Bamse!Och Beppe Wolgers!

Åh, man vill nästan vara liten igen..

2010-06-08 @ 22:56:44
URL: http://iammine.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack Marie! Visst är det underbart med alla dessa minnen. Håller med dig, nästan som om man vill vara liten igen. Allt var så okomplicerat då!!

2010-06-09 @ 08:54:05
Postat av: Susanne

Nostalgi i sann ära! Jag tittade på exakt samma program som liten.

2010-06-10 @ 07:35:31
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Åsa

va coolt med en nostalgitripp med ens barndomsminnen

tack för det Malin :) Kram Åsa

2010-06-10 @ 22:32:19
Postat av: Malin

Åsa, varsågod. Kul att flera gillade denna nostalgitripp.



Susanne, det väcker verkligen barndomsminnen!

2010-06-14 @ 11:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0