Underbar parfym

Jag har testat en parfym som jag blev helt kär i. Den luktade ljuvligt somrigt och var inte alls så tung. En riktig Malin-parfym. Eau de toiletten heter Daisy Garland från Marc Jacobs (det finns flera olika typer av Daisy märkte jag när jag Googlade) . Tyvärr är den inte gratis, varför ska parfym vara så dyrt? Men drömma kan man ju alltid göra...

   

Marc Jacobs Daisy Garland Edition In The Air EdT

Sammansättning av Marc Jacobs Daisy Garland har skapats med en avsikt ”att uppmuntra bärare att dagdrömma om ljusa dagar och klarblå himmel”, medan parfymen i sig är oförändrad. Det är himmelsblå kronblad på korken på flaskan. Den yttre kartongen är svart, inramad i små blå blommor och dekorerad med blåaktiga moln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0