Röj

Försvinner alla saker om man blundar riktigt hårt?? I så fall ska jag blunda väldigt länge nu och hoppas att när jag öppnar ögonen så är allt borta. Nu är nog detta inte så troligt att det ska inträffa men man kan ju alltid hoppas iallafall. Pappa och jag har kört järnet med att röja, fixa praktiska saker som måste göras i samband med flytt..säga upp telefon, bredband och gud vet vad. Jag följde även med när han sa upp sin lägenhet, som han har bott i sedan 1984.. Herre gud, i över 26 år har han bott i samma lägenhet. Det är inte utan att jag blir lite nostalgisk, mitt barndomshem. Samtidigt känns det himla skönt att äntligen få röja i all skit som ligger här. Och känslosamt för den delen med.. Hittade flera av mammas saker som legat i en byrålåda och det knöt sig i bröstet. Tror detta är mer psykiskt jobbigt än fysiskt. Längtar tills allt är klart. Vi är iallafall på väg nu, får se det positivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0