Morgonstund har guld i mun

Fast inte idag!!! För första gången på evigheter har jag verkligen sovit djup och skönt i natt och hade nog utan svårighet kunnat sova ganska länge idag. Men det var andra som hade andra planer för min morgon. Först kom sopbilen som slamrade och levde om, länge, länge. Precis efter den hade åkt så blev dom avlösta av flera stycken personer som med trimmer skulle klippa gräset och buskarna utanför det öppna fönstret. Jaha, bara att kliva upp helt enkelt. Sitter nu med lite kaffe och surfar. Laddar även för att åka till Västerås senare idag. Har sån ångest över att det är sånt kanonväder här, inte sugen på att vara inomhus. Klockan åtta var det redan 21 grader i skuggan och de har lovat närmare 30 idag. Tur jag har ac i bilen!

Igår när Fredrik hade slutat jobbet så åkte vi och köpte en klösbräda till missarna. Tog ju inte med min gamla från Luleå och det visade sig vara ett dumt beslut. LillMandy hittade diverse alternativa lösningar till klösbräda så det var bara att införskaffa en ny. I och för sig välbehövligt oavsett, eftersom den jag har hemma är 13 år gammal och helt slut som artist. Kan bara meddela att den nya blev mer än godkänd av både Mandy och Olivia!
Vi införskaffade även en myggdörr så vi ska kunna ha balkongdörren öppen utan att missarna rymmer. Som vanligt när jag är med så går ju inget smärtfritt när man ska montera ihop och fixa, men vi har iallafall gjort en tillfällig lösning så vi kunde som med öppen dörr i natt. Fruktansvärt skönt.

Funderar om jag ska orka lägga upp lite bilder från midsommar. Kanske ska ta en kopp kaffe till först ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0