Bröllop och kalas

19 juni 2010 är en dag då det har hänt mycket. Dels gifte sig Kronprinsessan Viktoria och Daniel och det kan väl ingen ha undgått. Såg det på tv och kan inte hjälpa att jag fällde några tårar..eller några..blev faktiskt ganska många.



Foto från Aftonbladets hemsida.

Idag fyller även min älskade brorsa 41 år. Grattis Magnus!

Jag har även varit på barnkalas. Lilla Siri fyller 1 år i morgon men idag bjöd Sara och Danne på supergod och trevlig middag för att dels fira Siri och samtidigt ha lite inflyttningsfest.

Regnet vräker ner ute och det har det gjort mestadels av denna dag. Jag myser i soffan med katterna och kikar på bröllopsfesten. En mysig lördag med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 12:20:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0