Röjigt värre

Det är söndag kväll och jag sitter ganska nöjd hemma i pappas soffa. Vi har haft några riktigt effektiva dagar som varit fyllda med röjning av gamla saker, sortering och ett antal vändor till återvinningen. Fredrik kom hit i fredags kväll och han har hjälpt oss med att köra släp med saker, tack snälla söta för all din hjälp!! Allt har gått över förväntan. Hade ju ställt in mig på mycket tjafs och sura miner men pappa har verkligen ansträngt sig. Jag är mer än nöjd att vi redan efter bara ett par dagar har kommit så långt som vi gjort.

Givetvis har dessa dagar varit dom varmaste denna sommar, så vi har svettats av att bara vara stilla. Att därför behöva springa i trappor och lyfta tungt har varit allt annat än en dans på rosor.. Ikväll var vi och åt underbar sallad på Kajbaren nere i Västterås hamn. Jag tror faktiskt de har den godaste salladen jag någonsin ätit. Att sen utsikten är bedårande gör ju inte saken sämre. Satt ute och njöt av vädret. Nu har Fredrik nyss åkt tillbaka till Stockholm medan jag är kvar i Västerås. Som det är tänkt åker jag tillbaka i morgon till Fredrik, ska fortsätta hjälpa pappa under morgondagen.

Nu ska jag slösurfa lite innan jag stupar i säng. Kan ju erkänna att jag är galet trött nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0