Ljuva 70-tal

Jag har en riktig nostalgiresa just nu när jag röjer i gamla kartonger. Hittade en av mina favoritklänningar från när jag var riktigt liten, jag kommer verkligen ihåg hur jag älskade den och ville ha den varje dag oavsett hur varmt eller kallt det var. Jag minns så mycket från när jag hade den... doften av blommor, skrapade knän när jag hade ramlat handlöst i asfalten. Märkligt vad minnen det väcker!

Hittade även en drös av mamma och pappas gamla kläder från 70-talet. Så himla coola. Jag blev så inspirerad att fixa en rejäl 70-talsfest till hösten. Det ska jag banne mig göra. Plockar med mig lite kläder som ni kan låna om ni inte har egna. Enda problemet var att både mamma och pappa var galet smala, så det är bara ni som är riktigt smala som kommer i det mesta...

Nä ska fortsätta här...Hörs senare!

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är märkligt att man fortfarande kan känna hur de där skrapade knäna kändes, asfaltens lukt i värmen, hur gräset kittlade under små fötter osv osv

2010-07-06 @ 09:47:37
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Annika

Å så kul med 70-talsfest! Platådojor och utsvängda byxben. :)

Om några timmar är det dax för semester... Du är saknad här hemma. Så trist att du inte kan fira med mig, ett glas rosé och lite fnitter. ;)

2010-07-06 @ 15:23:15
Postat av: Suss

Hej hej Malin,

Här kommer en STOR sommarhälsning ifrån ett soligt Luleå, hoppas du och kissar har det bra!

//Suss

2010-07-06 @ 16:08:14
URL: http://www.twintorp.se
Postat av: Susanne

Men så skoj med en 70-talsfest. Får man komma?

2010-07-07 @ 15:10:20
URL: http://susannehitocgdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0