Snöstorm, ett litet paket och en mysig katt

Vilket väder det är! Blåser och snöar för fullt. I natt var det nästan svårt att sova ordentligt eftersom det riktigt tjöt i fönstren.. Insåg ikväll att locket på min grill hade blåst av också..hmm
Jag fick riktigt pulsa fram när jag skulle gå hem från jobbet.. Bitvis hade det drivit ihop ganska mycket snö.. Så mycket att det gick ovanför mina höga vinterstövlar. Men kan inte hjälpa, jag tycker det är urmysigt. Har gjort mig en stor varm kopp choklad, sitter och skriver här.. Lyssnar på vinden som viner och plogbilarna som kör för fullt.

Försökte ta några bilder från min balkong, men snöade ju så våldsamt så de blev ju inte direkt bra..



När jag kom hem så låg det ett paket och väntade på mig. Väldigt trevligt!!
Jag tävlade tidigare på Shoppings hemsida och nu hade jag vunnit en signerad skiva med Erik Grönwall.





Nu laddar jag för att Robinsom ska börja, det är ju finalvecka och då visas det tydligen både onsdag, torsdag och så stora finalen på lördag.

Skickar med några bilder på Olivia. Hon har verkligen tagit chansen nu när jag har tullat på reglerna om att få sova i sovrummet. Hon verkligen tokspringer in där när hon märker att det är sovdags, ibland hinner jag inte ens bädda av sängen. Hon smattrar så det knappt går att sova. Jag inser någonstans att jag nu har gett vika.. Hon får nog helt enkelt sova med mig. Mysigt är det ju trots allt hår...





Nä nu är det dags att krypa upp i soffan.

Kram


Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till vinsten, det var inte fy skam minsann :)

Visst är det väl härligt med en liten kisse i sängen... Kan bli lite problematiskt här när vi ska försöka få plats allihop. Tuva på tvären, Moa utsträckt så hon är en meter lång och Fredrik o jag på varsin kant. Men som sagt, mysigt är det!!

Ta hand om dig!

Kram, kram

2010-01-27 @ 20:36:36
Postat av: Susanne

GRattis till vinsten! Alltid skoj att vinna :O) Ja, nu lär du aldrig bli av med kissen X)

2010-01-28 @ 13:27:33
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0