Mysiga lördag

Jag har haft en jättemysig lördag! Synd att helgerna går så himla fort. Jag vaknade vid niosnåret och skjutsade Annika och Johan till flyget. Sen gick jag på stan och letade en skidjacka och byxa. Behöver ju fixa sådant nu, för kommer inte i mina gamla brallor och har inget annat att ha på mig när jag ska åka skidor mm.. Jag har kvar ett presentkort på Teamsportia, så kikade där. Hittade en set med både jacka och byxa som var riktigt skönt, snyggt och prisvärt. Har lagt undan det till i morgon.

     

Sen kom Krooken till Luleå. Vi strosade i butiker, var och fikade tillsammans med Annika N och hade en allmänt mysig dag!

När jag kom hem så hade jag fått blombud! Vilken glädje. Det var Fredrik som hade skickat världens finaste bukett. Blev så rörd så jag började gråta..



Tack snälla du!!

Ikväll har jag bara myst på här hemma. Tänt upp en massa ljus i hela lägenheten, hällt upp ett glas rött vin och sedan bänkat mig för Robinsonfinalen. Helt rätt att Hasse vann!!



Älskar verkligen min öppna spis...Mysfaktor!!



De fina blommorna fick stå i vardagsrummet medan jag var där



Ljus och åter ljus, Jag har mitt eget Ö-råd hemma ;)



Ett glas rött framför Robinson

Nu är det väl dags att säga god natt från mig!
Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken myslördag du verkar ha haft:) Jättefin skid-dress!!

2010-01-31 @ 20:09:31
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Annika och Johan

Å vad mysigt du hade fixat med alla tända ljus,

och vilken vacker bukett Fredrik skickat!

Stort tack gulliga du för skjutsen till Kallax.

Hälsa Doris från oss! =)

Kram

2010-02-01 @ 01:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0