En dagstur till IKEA

Annika hörde av sig igår och frågade om jag inte kunna följa med henne till IKEA. Hon hade några saker hon skulle handla och ville gärna ha sällskap. Det var himla trevligt för jag hade ända inga planer för dagen. Det slutade med att vi tog min bil eftersom hyllan Annika skulle köpa inte rymdes i deras bil om vi inte skulle ta den på taket. Det kändes smidigare och en aningens säkrare att ta min bil med andra ord. Vi valde väl inte världens bästa dag rent vädermässigt att åka på. Ymnigt snöfall.. Men vi tog det lugnt.. Dit var då inga problem, för då var det ju ljust ute.

Var riktigt trevligt. Vi strosade omkring, surrade och skrattade i vanlig ordning. Vet inte vad vi har för påverkan på varann men det är alltid en vitamininjektion och humörhöjjare att vara med Annika. Fick som vanligt ett galet skrattanfall. Jag är nämligen extremt hes just nu, låter som om jag har varit på brakfest, plus att jag har en minst sagt vansinnigt irriterande hosta. Skulle försöka hosta lite diskret på Ikea, gick inte så bra utan blev verkligen motsatt effekt. Blev jättehögt så att en karl höll på att stirra ögonen ur sig. Då brast det för mig. Skrattade så jag trodde jag skulle kissa på mig ;)

Hade på mig min "snygga" tröja som jag köpte nere i Stockholm tidigare..


Man kan ana ugglor i mossen

Annika var tvungen att redigera en liten bild av denna....



Snyggt va??

Måste säga att jag är väldigt nöjd med min lilla bil. Den rymmer verkligen betydligt mer än vad man tror.. Vi fick in både hylla på 149 cm lång och en massa påsar.. Inte fel =)

Fy tusan vad det snöade på vägen hem. Bitvis helt galet mycket. Såg knappt motorhuven framför mig.. Hur obehagligt som helst.. Tack och lov lättade det när vi började närma oss Luleå igen.

Tack goa Annika för en toppentrevlig dag!!

Nu ikväll tog jag tag i att bada Olivia, vilket hon inte var alltför nöjd med. Nu är hon för rolig...Har väl suttit i soffan och slickat sig i en timme nu.. Luktar väl inte nog gott =)

Ska göra ett sista ryck innan det blir sovtime för mig. Jag har då verkligen vänt på dygnet. Nu har jag tre lediga dagar kvar, ska försöka ta vara på dom nu.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag stendiggar tröjan, helt underbar! XD

2010-01-04 @ 12:14:25
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0