Dags för kick off

Jag borde egentligen ligga i sängen för länge sedan men jag har ju lyckats att vända helt på dygnet. I morgon är det dags att åka ner till Stockholm för kick off med jobbet. Kommer tillbaka på söndag. Ska jag vara helt ärlig så är jag allt annat än sugen på detta, trots att jag har sett fram emot det länge. Men jag är så himla sliten och slutkörd nu.. Dels allt det här med Gizmo..kan fortfarande inte fatta att det är sant.. Sen är jag ju så himla hostig. Jag var till läkaren igår och hon konstaterade att jag har fått virus i lungorna (som en slags lunginflammation). Tyvärr biter inte antibiotika mot viruset (som för övrigt inte smittar kan tilläggas) utan det är bara att vänta ut det.. Det kunde tydligen ta upp till tre veckor att bli av med det, gode gud. Jag har fått avsvällande medicin och en superstark hostmedicin... Får hoppas att det går över fort.. Får försöka ta det så lugnt som möjligt. Hade det inte varit för att vi ska ha lite utbildning gällande lite nya produkter mm så hade jag nog stannat hemma, men vill inte missa det.. jaja, får ta det så lugnt det bara går.

Vi kommer börja med att göra ett hälsotest i morgon.. Känns ju så där upplyftande.. De kommer väl tro att jag knarkar när de ser mina värden, är ju morfin i hostmedicinen..haha..
Verkar iallafall som ett himla trevligt upplägg över resan, så blir nog skoj till slut. Och det är ju aldrig fel att bo på hotell heller. Vi ska bo på Hotell Kung Carl på Stureplan... Det var där jag och Madde bodde när vi hade vår tjejhelg 2008, så det väcker såååå roliga minnen. Madde, vi måste nog göra om den resan snart igen!!

Usch vad tomt det är nu när Gizmo är borta, kan inte förstå att jag aldrig mer ska få se honom, gosa ner mig i hans mjuka päls och höra hans kurrande när han ligger i mitt knä. Tycker jag hör han i lägenheten, när jag i nästa sekund kommer på att han är borta. Första natten efter det att jag hade tagit bort honom så hände något mycket märkligt. Jag vaknade kl 4 på natten av att datorn hade startat upp sig (jag stänger alltid ner den på snabbknappen, har gjort så varje kväll). Datorn startar upp och spelar låten "Broken" med Scott Stapp.. Helt sjult. Kan ju inte bli ett mer passande låtval. Obehagligt som tusan, kändes som det var Gizmo som skickade en hälsning. Brukar inte tro på sånt men nu vet jag faktiskt inte.......



Nä kanske borde krypa ner i sängen nu. Ska nog värma vetevärmaren och ta med, galet kallt nu.. Mina fötter har tappat känseln..inomhus...Inte bra det..

Kram å go natt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag hoppas att du får det jätteskoj nere i huvudstaden. Sköt om dig!

Kramizar!

2010-01-07 @ 14:24:44
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0