Söndagsträning och mys

Idag har jag varit på Helex och invigt mina nya träningsskor. Helt ljuvliga, grym stötdämpning och fötterna domnade inte alls. Däremot har jag fått skavsår på båda hälarna, men så är det verkligen varje gång jag har nya skor..så varför skulle det vara annorlunda denna gång? Tyvärr hade jag ju glömt att tejpa hälarna i förväg, så nu kommer jag att plågas ett tag framöver. Jag är trots skavsår mer än nöjd med skorna.

Idag körde vi 30 minuter kondition, sen var det dags för axlar, rygg och lite mage. Underbart att vara igång igen. Och jösses så mycket lättare det är att ha någon att träna med. Jag vågar ju dels inte ställa in dejten utan en väldigt bra anledning, och sen pressar hon ju mig att ta i det där lilla extra. Sånt gillar jag. Måste ha piskan hängande över mig. Kommer ha träningsvärk igen...eller rättare sagt den gamla har inte gett sig än utan jag fyller bara på med mer värk på andra ställen ;)

Efter träningen blev det en tur hem till Madde med familj. Alltid lika trevligt. Och snacka om att jag blev bortskämd, blev bjuden på middag när jag kom dit. Tacos. Gud så gott. Tack så jättemycket. Vi surrade, busade med barnen, drack kaffe, sjöng barnlåtar och pratade om allt möjligt. Det är som mitt andra vardagsrum. Tack för en toppenkväll!

Borde kanske ligga i sängen redan men är inte trött. Kanske ska plocka lite i lägenheten innan jag lägger mig. Har iallafall äntligen packat upp resväskan i hallen. Inte illa.

Idag har varit en riktigt bra dag. Tränat, umgåtts med Madde och faktiskt inte ätit något onyttigt alls under hela dagen. Guldstjärna till mig själv.

Säger väl kram och god natt från mig!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken härlig helg du har haft vännen! :O)

2010-03-01 @ 07:24:42
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0