Frispel

Idag kändes det nästan som om jag fick en propp i hjärnan. Har varit sååå arg. När jag anmälde mig på Arbetsförmedlingen så berättade de att jag var tvungen att gå in på nätet och registera och komplettera mina meriter. Detta ska göras inom 14 dagar. Så i fredags kväll tänkte jag göra det, men då gick det inte. För deras sida där man ska registrera detta har bara öppet vardagar fram till kl 22 och helger till kl 18. Va???  Nätet fungerar väl dygnet runt. Jaha, fick skjuta på detta.

Så idag tog jag tag i det. Fyllde i alla mina utbildningar, alla jobb jag har haft. Och det tog en himla tid eftersom det var viktigt att fylla i korekta år och datum och skriva en beskrivande text om varje tjänst. När jag i stort sett var klar står det:

ETT FEL HAR INTRÄFFAT!

Ååååaaaaahhhhh, allt var borta. Så det som hade tagit över 1,5 timme att skriva in var borta. Det är bara att börja om. Fy vad less jag är. Varför ska det alltid krånga??

Och som om det inte räcker så har jag fortfarande inte fått mitt arbetsgivarintyg. Hur svårt ska det vara?

Man skulle kunna sammanfatta det så här:
Bad monday!

Nu ska jag gå och handla lite mat, ska göra chili con carne idag.

Kram från argbiggan!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vete katten om jag törs krama dig om du är så arg. Du kanske bits också ;OP

2010-02-22 @ 18:00:22
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0