Önskelista

Jag envisas ju med att tro på Tomten... Och tror man på Tomten får man väl skriva önskelista?
Nu har jag verkligen skrivit ner stor som liten önskan, och det är inte i någon speciell rangordning. Och ja, jag är fullt medveten att vissa önskningar är väldigt dyra, men önska sig kostar inget och tänk om någon vinner på triss ;)


Denna lista kommer med största sannolikhet uppdateras fler gånger! Som vanligt när jag ska komma på vad jag önskar mig så står det still....

* Locktång, bred modell OBH Nordica Björn Axén Tools 38 mm


*UV-skydd till min kameralins



* Parfym DKNY - Love from New York

* En resa, gärna till något varmt ställe såsom Thailand



* En mysdress, pyjamas från Twilfit. Svarta byxor med liten vit spets nertill, storlek M, långärmad v-ringad top strl L. Hittade tyvärr ingen bild på deras hemsida. Tror träjan kostade 299 kr och byxorna 240 kr (eller så var det tvärtom).




* Iphone 4


* Presentkort på Spa och/eller massage.




* Weekendresa till Göteborg eller Köpenhamn eller annan storstad.

 



* Eltandborste Oral B



* Parfym Ma Dame Jean Paul Gualtier (har endast liiiiite kvar i den hemma....)



* GPS till bilen



* Fotokurs på Fotografiska.



* Presentkort eller pengar för att göra naglarna.



* Presentkort på Kista Galleria.



* Fotoscanner



* Silverhalsband

* Biljetter till Ljust och fräscht på Berns med Henrik Schyffter och Fredrik Lindström



* Ring Saturnus från Edblad.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack. Där hjälpte du mig med din önskelista:D. Jag har bara lyckas komma på en bok och en pjymas att skriva på min lista. Nu har jag ett par till tack vare dig:).

2010-12-07 @ 19:18:56
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0