Premiär

Nu mina kära vänner är det dags att rita ett kors i taket. Idag tog jag mig nämligen iväg och premiärtränade på Sats för första gången. Jag har gruvat mig ganska länge att ta mig iväg. Dels är det jobbigt när man inte har tränat på länge, när träningskläderna sitter alldeles för tight och konditionen inte ens existerar. Lägg även till att komma till ett helt nytt gym där man varken hittar eller kan maskinerna. Ångesten har varit total. Idag tog både jag och Fredrik iväg. Så himla skönt...och jobbigt :)

Jag körde lite powerwalk på löpmaskinen...blev sugen på att ta några löpsteg men hejdade mig. Bäst att gå ut lite lugnt. Sen blev det lite rodd i roddmaskinen och slutligen lite mage, ben och bröst ute i gymet.

Nu sitter jag nöjd i soffan under en filt och bara myser.

Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, vad duktig du varit!

Jag skippade gymmet helt, jag hatar att gå dit själv..Gillar inte omgivningen heller, jag känner mig så våldsamt uttittad.. Vad BRA att du kan ta Fredrik med dig! Ett sånt pangstöd! Keep up the good work! Jätteduktigt!

2010-12-04 @ 09:11:50
URL: http://iammine.blogg.se/
Postat av: Susanne

Bra jobbat! :O)

2010-12-04 @ 12:44:08
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin svarar

Tack! Jag är riktigt nöjd själv, och som du säger Marie, mycket lättare och roligare med sällskap.

2010-12-06 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0