Dan före dan

Nu är alla paket inslagna och ligger under granen. Maten är fixad inför morgondagen. Nu ser vi uppesittarkväll och Bingolotto. Än så länge ingen vinst, jag som trodde jag skulle vinna storkovan ;) Jag känner mig som ett litet barn just nu, så himla nyfiken på alla klappar.. Har varit och klämt och känt lite, men har iallafall inte tjuvöppnat någon!

Jag har hängt upp min julstrumpa, så hoppas på besök av tomten inatt!

Önskar er alla en riktig mysig jul! Tack för alla kommentarer på tidigar inlägg, har inte riktigt hunnit med att svara på dom, men det uppskattas verkligen!

Kram




Kommentarer
Postat av: Linda

Tack detsamma:).



Jag har också klämt och skakat på några paket dan före julafton:). Kände mig som en lite flicka som kröp runt granen.skratt.

2010-12-25 @ 22:04:44
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0